• Главная
  • Форум
    • Последние сообщения
  • Пользователи
  • Меню

1. Дати визначення, що таке Сонце2. Порівняти планети і зорі, що подібного і чим вони відрізняються один від одного...

Тема в разделе "", создана пользователем Lenysik.

12098
  • пользователь Lenysik

    Lenysik зубрила

    1. Дати визначення, що таке Сонце
    2. Порівняти планети і зорі, що подібного і чим вони відрізняються один від одного
     
    Lenysik, 23 ноября 2021
    #
  •  
  • пользователь 3oJIoTuHkA

    3oJIoTuHkA стажер

    Сонце — єдина зоря в Сонячной системе.
    Различие между планетой и звездой.
    1. Размер. Звезда в большинстве случаев больше в диаметре, чем планета.
    2. Масса. Масса звезды намного превосходит массу планеты.
    3. Химический состав. Звезда содержит в основном легкие элементы, планета содержит как легкие, так и тяжелые элементы.
    4. Температура. Температура планеты много ниже температуры звезды. Поэтому спектр излучения планет простирается до инфракрасного излучения включительно. Звезды излучает в видимом, ультрафиолетовом, рентгеновском и гамма-излучении.
    5. Яркость и светимость. Звезды сами излучают свет, а планеты отражают падающий на их поверхность свет (или отражают его из-за наличия газовой оболочки).
    6. Химические реакции. В звездах протекают ядерные и термоядернве реакции во всем объеме звезды, на планетах (не на всех) возможны только ядерные реакции и то только внутри ядра планеты.
    7. Движение в пространстве. Планеты движутся вокруг звезд по эллипстической траектории. Планеты могут иметь один или несколько спутников.
    8. Солнце - это звезда. Относится к классу желтых звезд. (Температура у Солнца не очень высокая и не очень низкая).

     
    3oJIoTuHkA, 23 ноября 2021
    #
  •  
  • пользователь balu1677

    balu1677 гость

    З пунктів А і В, відстань між якими 216 км, виїхали мотоцикліст і автобус із швидкостями 72 км /год і 54 км /год, при цьому мотоцикліст виїхав на 30 хв пізніше. Коли вони зустрінуться і на якій відстані від пункту А, якщо вони рухаються назустріч один одному? Будьласка з повним поясненням.

     
    balu1677, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь Shmatik

    Shmatik зубрила

    С пунктов А и В росстояние между которими 216 км выехали мотоцыкл и автобус со скоростями 72 и 54 км за час при чём мотоцыкл выехал на 30 минут позже. когда они встретятся и на каком розтояниии от пункта А, если они едут навстречу друг другу?


    мотоцикл

    скорость 72 км/ час

    время t

    расстояние до втречи 72*t

    автобус

    скорость 54 км/ час

    время t + 30 мин = t + 0. 5 ч

    расстояние до втречи 54*(t+0. 5)

    составим уранение по расстоянию

    216 =72*t + 54*(t+0. 5)

    216 =72*t + 54*t+54*0. 5

    189 = 126 t

    t= 1. 5 ч = 90 мин - время встречи

    от пункта А на расстоянии 72*1. 5 = 108 км

     
    Shmatik, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь dreamgirl

    dreamgirl зубрила

    Чим живляться солов’ї зозулі ластівки стрижі зяблики мухоловки? Чому вони відлітають на зиму в теплі краї?
     
    dreamgirl, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь Je

    Je почемучка

    Горобці, сороки, ворони, сойки, сичі, дятли, синиці. Ці пташки полюбляють насіння лободи, подорожника, сосни, ялини, плоди горобини, калини, жолуді дуба, живляться рештками рослин, а от синиці дуже люблять свіже несолоне сало. Деякі птахи на зиму запасають собі їжу. Так сойка ховає жолуді дуба, горішки бука; синиці-насіння дерев, лялечки комах.
    Першими - зозулі, солов’ї, ластівки, стрижі, вивільги (вони живляться комахами, які першими зникають; метелики забираються в щілини, де перезимовують до весни; засинають жуки, бабки, надійно ховаються гусениці і личинки). Пізніше - дрозди, перепілки, дикі гуси, качки, лебеді, журавлі(вони ще деякий час можуть знайти собі їжу) Чи спостерігали ви відліт птахів у вирій? Журавлі летять ключем у Грецію, гуси ключем або один за одним у Венгрію, Шпаки скупченою зграєю у Францію, зозулі поодинці в Африку.

     
    Je, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь AnkaTT

    AnkaTT хорошист

    Забороняється створення і діяльність об’єднань громадян, якщо вони ставлять за мету:
    а) пропаганду нездорового способу життя;
    б) розпалювання міжетнічної, расової чи релігійної ворожнечі;
    в) зазіхання на права та свободи людини;
    г) ліквідацію незалежності України;
     
    AnkaTT, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь NOLIDJ

    NOLIDJ неофит

    Важливим чинником, що впливає на адміністративно-право­вий статус об’єднань громадян, є встановлення державою обме­жень на створення та діяльність об’єднань громадян. Так, не підля­гають легалізації такі об’єднання громадян, а діяльність легалізова­них об’єднань громадян забороняється в судовому порядку, якщо їх метою е: зміна насильницьким шляхом конституційного ладу та в будь-якій протизаконній формі порушення суверенітету і територі­альної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганда війни, насильства, розпалювання між­етнічної, расової та релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення, створення воєнізованих формувань (ст. 4 Закону України “Про об’єднання громадян”).
     
    NOLIDJ, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь FreshFM

    FreshFM ботан

    Визначте, чи скоєне правопорушення у наведеному випадку, а також, хто буде притягнутий до юридичної відповідальності.
    Пізно ввечері взимку громадянин К. повертався додому з роботи. На темній вулиці його наздогнали двоє 16-річних юнаків. Вони збили громадянина з ніг і почали бити. Коли К. утратив свідомість, вони відібрали в нього мобільний телефон і гаманець з грошима та втекли. Громадянин П. бачив те, що відбувається з вікна, але нікуди не повідомив, а пізніше відмовився давати свідчення міліції.
     
    FreshFM, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь FF

    FF почемучка

    Правопорушення скоєне

    1) юнаками 16-років (яких буде притягнуто до крмимінальної відповідальності)
    2) Громадянином П який не повідомив про злочин і не надав допомогу постраждалому

     
    FF, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь Eurogroove

    Eurogroove школьник

    Етика. Завдання 5
    Ситуація. Учні шостого класу готувалися до загальношкільної вікторини. Потрібно було сформувати команду, дібрати назву, намалювати емблему. До змагання лишилося кілька днів, проте 6-А клас і досі не підготувався. Учні ніяк не могли обрати найгідніших для участі в команді: хлопці вважали, що клас мають представляти тільки хлопці, а дівчата наполягали на виключній участі дівчат. «Дівчата не вміють думати, вони обов’язково програють, бо пересваряться між собою за право давати відповідь», - доводили слушність своєї позиції хлопці. На що дівчата торочили своє: «Усі хлопці - неохайні, незграбні й необов’язкові. Вони ніколи належно не представлять наш клас!». Придумайте такий розвиток, щоб усі герої виявили толерантну поведінку.
     
    Eurogroove, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь Eleksa

    Eleksa почемучка

    Нехай дівчат та хлопців в команді буде порівну. Кожен з классу принесе свій варіант емблеми і придумає свою назву, а потім усі проголосують і оберуть кращий варіант.

     
    Eleksa, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь IGGG

    IGGG ученик

    Як треба діяти, щоб уникнути паніки? Предмет " Основи здоров’я" Відповісти 4-5 реченнями.

     
    IGGG, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь Violette

    Violette хорошист

    Першим ділом заспокоїтися, Спробувати глибоко вдихати, взяти себе в руки, попити води, діяти злагоджено в ситуації.

    1. Перш, ніж приймати якесь рішення, проаналізуйте ситуацію, у якій ви опинилися.

    2. Приведіть себе в стан, що дозволить вам не тільки діяти, однак і думати. Не роби різких рухів, не бігай, не галасуй. Головне — не дозволяй емоціям скувати твою волю та відібрати всіляку можливість діяти розумно і цілеспрямовано. Необхідно, щоб голова була ясною.

     
    Violette, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь bottleofrum

    bottleofrum ученик

    ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА
    що є змістом індивідуальної свідомості? підберіть приклади його наочного прояву?
     
    bottleofrum, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь Saxarok

    Saxarok школьник

    Індивідуальна свідомість.
    Індивідуальна свідомість - це свідомість окремого індивіда, що відбиває його індивідуальне буття й через посередництво його в тій чи іншій мірі суспільне буття. Суспільна свідомість є сукупністю індивідуальних свідомості. Поряд з особливостями свідомості окремих індивідів воно несе в собі загальний зміст, притаманне всій масі індивідуальних свідомості. Як сукупне свідомість індивідів, вироблене ними в процесі їхньої спільної діяльності, спілкування, суспільна свідомість може бути визначальним тільки по відношенню до свідомості даного індивіда. Це не виключає можливості виходу індивідуальної свідомості за межі наявного суспільної свідомості.
    1. Кожне індивідуальне свідомість формується під впливом індивідуального буття, способу життя і суспільної свідомості. При цьому важливу роль відіграє індивідуальний спосіб життя людини, за допомогою якого переломлюється зміст суспільного життя. Іншим чинником формування індивідуальної свідомості є процес засвоєння індивідом суспільної свідомості. Цей процес називається в психології і соціології интериоризацией. У механізмі формування індивідуальної свідомості необхідно, таким чином, розрізняти дві нерівнозначні сторони: самостійне усвідомлення суб’єктом буття і засвоєння їм існуючої системи поглядів. Головне в цьому процесі - не интериоризация поглядів суспільства; а усвідомлення індивідом своєї і суспільства матеріального життя. Визнання інтеріоризації основним механізмом формування індивідуальної свідомості веде до перебільшення детермінації внутрішнього зовнішнім, до недооцінки внутрішньої обумовленості цієї детермінації, до ігнорування здатності індивіда творити самого себе, своє битіе. Індівідуальное свідомість - свідомість людського індивіда (первинне). Воно визначається у філософії як суб’єктивне свідомість, так як воно обмежене в часі і просторі.
    Індивідуальна свідомість визначається індивідуальним буттям, виникає під впливом свідомості всього людства. 2 основних рівня індивідуальної свідомості:
    1. Початковий (первинний) - «пасивний», «дзеркальний». Формується під впливом на людину зовнішнього середовища, зовнішнього свідомості. Головні форми: поняття і знання, в цілому. Головні чинники формування індивідуальної свідомості: воспітателная діяльність навколишнього середовища, освітня діяльність товариства, пізнавальна діяльність самої людини.
    2. Вторинний - «активний», «творчий». Людина перетворює і організовує світ. З цим рівнем пов’язане поняття інітеллекта. Кінцевим продуктом цього рівня і свідомості в цілому є ідеальні об’єкти, що виникають у людських головах. Основні форми: цілі, ідеали, віра. Головні чинники: воля, мислення - ядро ​​і системоутворюючий елемент.
    Між першим і другим рівнями існує проміжний «напівактивний» рівень. Головні форми: феномен свідомості - пам’ять, яка носить виборчий характер, вона завжди затребувана; думки; сумніви.

     
    Saxarok, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь evjenka

    evjenka ботан

    Як знайти діагональ квадрата якщо в нього вписане коло радіус якого 5 см?
     
    evjenka, 24 ноября 2021
    #
  • пользователь Lavr

    Lavr хорошист

    В квадрат вписана окружность, значит а = 2R = 10 см

    По теореме Пифагора диагональ квадрата находим как гипотенузу прямоугольного треугольника: с=√(100+100)=10√2

     
    Lavr, 24 ноября 2021
    #
    • Помощь
    • Главная
    • Условия и правила
    Forum software by XenForo™ © XenForo Ltd.