За шість днів господь створив світ: Що це було послідовно
За шість днів господь створив світ: Що це було послідовно...
Тема в разделе "", создана пользователем Burbery.
26726
І сказав Бог: «Хай станеться світло!» День перший.
На другий день Бог сказав, і утворилася вода вгорі, ця вода називається хмарами. Потім він створив і воду внизу. Повсюди можна було бачити воду. Тоді Бог наповнив весь простір повітрям. .. На третій день за словом Бога зявилася суша з-під води; вся вода зібралася в глибокі місця, утворені для цього Богом.
«І назвав Бог суходіл землею, а згромадження вод назвав морями»... Море завжди перебуває в русі, але ніколи не може перейти воно далі того місця, яким обмежив його Бог. Бог звелів, і земля вродила траву. Виросли зілля, трава, дерева, квіти. На четвертий день Бог сказав, і зявилося місяць і зірки. Бог повелів сонцю сходити кожного ранку і заходити з вечора. .. «Сонце знає свій захід». На пятий день Бог почав творити живі істоти. Він сказав, і води наповнились рибою, на деревах і в повітрі зявились птахи. На шостий день, за словом Божим, зявилися на землі тварини: вівці, корови, коні і всякого роду звірі повиходили із землі; зявилися також бджоли, мурахи, червяки. Після цього Бог створив людину. Бог сказав: «Створимо людину за Пінним образом і подобою».
Помогите дать этому вывод:
5. Буддизм, заповеди:
Самый большой враг в жизни человека - это он сам. Самая большая глупость в жизни человека - это ложь. Самое большое поражение в жизни человека - это надменность. Самая большая печаль в жизни человека - это зависть. Самая большая ошибка в жизни человека - потерять самого себя. Самая большая вина в жизни человека - неблагодарность. Самое достойное сожаления в жизни человека - умаление своего достоинства. Самое достойное восхищения в жизни человека - подняться после падения. Самая большая утрата в жизни человека - потеря надежды. Самое большое достояние в жизни человека - здоровье и разум. Самый большой долг в жизни человека - искренние чувства. Самый большой дар в жизни человека - великодушие. Самый большой недостаток в жизни человека - непонимание. Самое большое утешение в жизни человека - добрые дела.
Христианство: 1. Я Господь, Бог твой… Да не будет у тебя других богов пред лицем Моим.
2. Не делай себе кумира и никакого изображения того, что на небе вверху, и что на земле внизу, и что в воде ниже земли.
3. Не произноси имени Господа, Бога твоего, напрасно, ибо Господь не оставит без наказания того, кто произносит имя Его напрасно.
4. Шесть дней работай, и делай всякие дела твои; а день седьмой — суббота Господу Богу твоему.
5. Почитай отца твоего и мать твою, чтобы продлились дни твои на земле.
6. Не убивай.
7. Не прелюбодействуй.
8. Не кради.
9. Не произноси ложного свидетельства на ближнего твоего.
10. Не желай дома ближнего твоего; не желай жены ближнего твоего; ни раба его, ни рабыни его, ни вола его, ни осла его, ничего, что у ближнего твоего.
Ислам:
Отнюдь не сопоставляйте с Ним никого другого. Почитайте отца и мать. Не убивайте детей своих из страха перед бедностью. Не прелюбодействуйте ни открыто, ни тайно. Не убивайте ни одного существа, жизнь которого Аллах объявил священною. Не тратьте имущества сирот до их совершеннолетия. Честно соблюдайте вес и меру. Не нагружайте на невольника ноши свыше сил его. Будьте справедливы на суде. Крепко держитесь союза с Богом вашим.
Буддизм отличается от остальных двух мировых религий тем что там не говорится о Боге. А центром в религии Буддизм является сам - ЧЕЛОВЕК.
Ислам и Христианство сводятся к тому что нужно почитать Бога своего.
А вывод хоть веришь ли ты в Бога хоть нет. Но во всех религий говорится о нравственности. Ты не должен лгать. Делай больше полезных дел итд)
Написати міні-твір на теми:
1."Господь є добрий пастер мій" (на основі притчі про загублену вівцю)
2."Талант - іскра Божа у людині" (на основі притчі про таланти)
К відомо, кожна дитина – мікрокосм індивідуальних особливостей, рис, які відрізняють її від інших. Тим паче, якщо дитина талановита, обдарована, адже вона здатна побачити у звичайній ромашці сонце, оточене хмарками, а в звичайній калюжі – зорі; здатна зрозуміти, чому тремтить крапелька роси на пелюстці троянди; може відчути, що душно буває не тільки в кімнаті. Талант… він завжди родом із дитинства. Кажуть, що кожна людина народжується із зерням у руці, тільки треба знайти те поле, де це зернятко проросте. Орліогло Софія, Крутько Аліна, Бабінчук Олександра – учні Великодальницького НВК «Школа-гімназія», які вже засівають літературну ниву. Дівчатка – активні учасниці ХІV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, що проходить під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!». Їхні творчі роботи присвячені темі «Ми є. Були. І будем ми! Й Вітчизна наша з нами!». Думки про Україну, її долю, її минуле, сучасне й майбутнє знайшли своє оригінальне втілення в щирих, серйозних і неповторних творах. Орліогло Софія твердо переконана в тому, що між нами, українцями, глибшатиме взаєморозуміння, якщо ми черпатимемо науку в Тараса Шевченка, прислухаємося до його закликів, молитов, пророцтв. Саме про це розповідає її збірка есе «Заповіді українця». Від слів дев’ятикласниці, здається, кров у жилах застигає, серце б’ється прискорено: «Склавши руки біля серця, помолимося разом з Україною за наших соколів, героїв, справжніх чоловіків. Попросимо ж у Бога, щоб шрами їхньої душі загоїлися, щоб не було потреби думати про те, що можуть повернутися додому неживими. Уклонімося тим матерям, які виховали цих синів для другої матері – України, які навчили любити Батьківщину, які направили їх на такий важкий, але таки праведний шлях». Крутько Аліна – натура лірична. Історію вона сприймає через пісні. Натхненна ними, створила свою поетичну збірочку «На крилах пісень», що є сповіддю не по-дитячому зболілої, але оптимістично налаштованої душі: Ми подолаєм завісу страждань, Бо в нас є багато мрій, сподівань. Давайте єднатись, давайте брататись, У нас нехай буде лиш свято і радість. Бабінчук Олександра створила віршовану «Абетку від А до Я», яка є своєрідним словничком патріота. Сонце свободи нам путь осяває, Повняться ріки, озера, моря. Мрія про щастя усіх нас єднає, Щоб процвітала рідна земля. Роздуми Софії, Аліни, Олександри – глибоке усвідомлення таких важливих питань, як: де насправді наша Батьківщина, хто ми, «чиїх батьків діти», що саме МИ (і ніхто інший) відповідаємо за минуле й сьогодення землі, на якій живемо, інакше майбутнього в нас не буде. Дівчатка палко вірять у силу української нації, відчувають у собі ту гідність, яку називаємо національною свідомістю. Творчі доробки Орліогло Софії, Крутько Аліни, Бабінчук Олександри – це тільки початок-пошук чогось, може, значного й вагомого, справжню мистецьку вартість якого вкаже лише час. І тішишся ними, і гордишся. І так хочеться вірити у щасливий розвій дитячого, свіжого таланту.
ПАМАГИТЕ! ОЧЕНЬ НУЖНА) ЭТО ОЧЕНЬ СЛОЖНААААА ДЛЯ МЕНЯ)
Что, по вашему мнению, имел в виду немецкий писатель Людвиг Берне, заметивший однажды: " Если бы природа имела столько законов, как государство. сам Господь не в состоянии был бы управлять ею"?
=*
Государство очень сложный механизм и управлять им нелегко так как инструкция по использованию велика. у нас существует большое количество законов в которые постоянно вносятся поправки комментарии либо ряд законов утратили силу одни законы противорячат другим закон как дышло куда повернешь туда и вышло
Что, по вашему мнению, имел в виду немецкий писатель Людвиг Берне, заметивший однажды: " Если бы природа имела столько законов, как государство. сам Господь не в состоянии был бы управлять ею"?
=*
Государство очень сложный механизм и управлять им нелегко так как инструкция по использованию велика. у нас существует большое количество законов в которые постоянно вносятся поправки комментарии либо ряд законов утратили силу одни законы противорячат другим закон как дышло куда повернешь туда и вышло
Етика. Завдання 5
Ситуація. Учні шостого класу готувалися до загальношкільної вікторини. Потрібно було сформувати команду, дібрати назву, намалювати емблему. До змагання лишилося кілька днів, проте 6-А клас і досі не підготувався. Учні ніяк не могли обрати найгідніших для участі в команді: хлопці вважали, що клас мають представляти тільки хлопці, а дівчата наполягали на виключній участі дівчат. «Дівчата не вміють думати, вони обовязково програють, бо пересваряться між собою за право давати відповідь», - доводили слушність своєї позиції хлопці. На що дівчата торочили своє: «Усі хлопці - неохайні, незграбні й необовязкові. Вони ніколи належно не представлять наш клас!». Придумайте такий розвиток, щоб усі герої виявили толерантну поведінку.
Нехай дівчат та хлопців в команді буде порівну. Кожен з классу принесе свій варіант емблеми і придумає свою назву, а потім усі проголосують і оберуть кращий варіант.
Что характерно для глобализации общества?
Глобализация общества -
это унификация разных культур
Стирание граней между внешним видом представителей разных стран
одинаковая мода
одинаковая реклама
общие ценности (и для христианина и для мусульманина)
открытые границы
свободное перемещение рабочей силы, повальные миграции
Что касается загрязнения воды и исчерпания ресурсов - это по-моему не относится к характеристикам глобального общества
Приоритетность образования требует выделения значительных средств из бюджета как государства, так и семьи на образовательные цели. Тем, кто сомневается в целесобразности значительных затрат на образование, президент Гвардского университета (США) ответил так:"Если вы считаете, что образование слишком дорого, попробуйте, почем невежество. " Выскажите свое мнение отношение к приведенному суждению: если ты с ним согласен, приведи примеры бедствий, вызванных отсутствием необходимых знаний.
Образование, причём хорошее, нужно каждому государству.
Дорого заплатить за операцию у известного врача. Дороже заплатишь только у врача-мясника, который сделает тебя инвалидом. Дороже невежество, чем образованность.
Юрист профессионал и юрист-невежда - кто обойдётся дороже несправедливо осуждённому чкловеку?
Учителя, повара, водители, строители. .. Все они должны быть на своём месте и уметь то, что должны уметь, согласиться на услуги неуча - это потерять время и деньги
Во многих странах считается признаком дурного тона жаловаться на свою судьбу, рассказывать о своих трудностях и не взгодах. Такой человек в глазах окружающих выглядит неудачникомю Почему?
Если человек не умеет ценит то что он имеет, то у него никогда не будет того, что он хочет. И если он всегда жалуется, то он не достоин имет что то большое за то что он имеет.