Будь ласочка допоможіть ! У чому полягає духовна краса людини. ..
БУДЬ ЛАСОЧКА!
Будь ласочка допоможіть ! У чому полягає духовна краса людини. .. БУДЬ ЛАСОЧКА!...
Тема в разделе "Права и свободы человека", создана пользователем FunkyWidow.
31543
Краса - поняття дуже індивідуальне. Ніж одна людина буде захоплюватися, на інший навіть і не подивиться, а якщо подивиться, то дуже здивується. З чим це повязано? Напевно, вчені змогли б пояснити цей факт з точки зору генетики чи психології. А ми просто приймаємо як факт - краса індивідуальна. Це перше. Друге - краса змушує захоплюватися. Краса притягує, вона несе в собі якусь позитивну енергію, очищає і просвітлює. Тому можна сказати, що краса має вищу природу, вона божественна. Красивими можуть бути багато предмети і обєкти. Красивими можуть бути тварини. Красивими можуть бути люди. Що для мене красива людина? Яким він повинен бути, щоб я їм захоплювалася? У тлумачному словнику Ожегова дається кілька визначень слова «красивий». На першому місці тут стоїть значення «повний внутрішнього змісту, високоморальний». На другому - «доставляє насолоду погляду, приємний зовнішнім виглядом, гармонійністю, стрункістю, прекрасний». І тільки на третьому місці - «привертає увагу, ефектний, але беззмістовний». Таким чином, на перший план автори цього словника виносять внутрішню, духовну красу. І для мене однієї зовнішньої краси мало. Та й що таке зовнішня краса? Як дати їй визначення? Що це - правильні риси обличчя, красива шкіра, певний колір очей? Мені здається, що ні, вірніше, не тільки це. Особисто для мене зовні красива людина - це людина з світяться очі, веселий і життєрадісний, людина з відкритою посмішкою, прямо дивиться на тебе під час розмови. Значить, краса визначається для мене швидше внутрішніми якостями? Безумовно, я вважаю, що красива людина повинен бути впевнений у собі, сповнений власної гідності, навіть величний. Ці якості, безсумнівно, відбиваються і на зовнішності людини, надають йому благородство, навіть аристократизм. Такі риси проявляються в усьому образі людини: у його міміці, жестах, ході. Тут важливо зробити ще одне зауваження: красива людина - це не тільки гарне обличчя. Це враження, яке створюється від усього вигляду людини: його обличчя, фігури, манери одягатися і манери говорити, від його міміки і жестів. Крім того, красива людина повинен бути розумним і освіченою людиною. Розум для мене - взагалі найголовніше якість в людині. Мені здається, що якщо є розум, то дуже багато якостей прикладуться. Розумний і впевнений у собі людина просто не може бути негарним. Ще, на мій погляд, для зовнішньої краси людини дуже важливий рівень його загальної культури. Ця культура буде проявлятися в усьому: як людина виглядає, що він носить, як поводиться, які книги читає, яку музику слухає, про що мріє. Для мене дуже важливо, щоб людина була веселим і життєрадісним, щоб він світився щастям і оптимізмом. Що може бути прекрасніше широкої посмішки, іскристих радістю очей, легкої летить ходи? Крім того, гарний чоловік, на мій погляд, це захоплюється людина, що вміє любити і дружити. Це людина, якій цікаво жити в світі, в своїй країні. Це людина, для якої немає перешкод, рамок і стереотипів. Загалом, напевно, це вільна людина, що вміє користуватися і насолоджується своєю свободою в повній мірі. Таким чином, напевно, духовно красивим я вважаю гармонійної людини. Ось ключове слово, як мені здається, для визначення внутрішньої краси. «Гармонія» для мене - синонім слова «краса». Тільки людина, що знаходиться в ладу з собою, може виглядати і бути красивим. Тільки людина, що знайшов «золоту середину» між внутрішнім і зовнішнім, може називатися красивим. Тільки людина, що знаходиться в гармонії з життям і самим собою, може бути щасливим. Отже, вибудовується ланцюжок, що визначає моє уявлення про духовну красу: гармонійний - щасливий - красивий. Я думаю, що вона вірна для більшості людей на нашій планеті.
Беру! Беру!
У чому полягає основний обовязок кожного громадянина щодо інших людей
Основні обовязки громадянина держави перед цією державою діляться на: 1. Особисті - а ) утримання, виховання неповнолітніх, б) повагу честі, гідності та національних почуттів і якостей людини. 2. Економічні - обовязок про сплату податків державі. 3. Політичні - обовязку дотримуватись законів і Костітуціі, служити і захищати батьківщину4. Соціальні - обовязки вчитися і працювати5. Культурні - дбайливе ставлення до памяток культури держави6. Екологічні - заощадження природи і запобігання її забруднення. Основними обовязками держави перед громадянином цієї держави є: зміст безкоштовних навчальних закладів та створення всіх умов для навчання в них усіх громадян, забезпечення свобод і самостійності, створення всіх умов для самореалізації талантів, ведення статистики культури держави і її збереження і т. д.
Мені потрібно скласти розповідь про совість допоможіть, будь ласка.
Совість … сукупність особистих і суспільних моральних принципів, що визначають поведінку людини в ситуаціях, які вона може використовувати в корисливих цілях. Ну, а якщо дещо простіше – совість це виховання людини, привиті моральні цінності, і здатність усвідомлювати їх значимість. Переконаний, що совість формують в основному батьки і пізніше суспільство в якому людина проводить більшу частину життя. А ще мені здається, що совість відмінний індикатор такого собі “ЛюдинОметра”, чим менше Вас гризе совість, тим на більші капості і гидоти Ви здатні.
Допоможіть! Підготуй повідомлення про будь який ботанічний сад. запиши план повідомлення
Найулюбленішим місцем відпочинку харківян є Ботанічний сад. Це справжній памятник природи в центрі Харкова — міста зі славними традиціями та героїчною історією. Має свій літопис і чудовий сад, який вважається одним із найбільших у країні.
За свідченням відомого харківського вченого Д. І. Багалія, Ботанічний сад був заснований у 1804 році професором Ф. Делявіним. Тоді площа парку складала тільки 0, 2 гектари. З ініціативи головного садовода Цетлера з Вени були привезені екзотичні рослини, що стали першими провісниками зародження чудового куточка для наукової роботи студентів і відпочинку мешканців міста. Поступово сад розширювався завдяки землям, відведеним приватними підприємцями.
З історією Ботанічного саду повязані імена таких відомих у Харкові науковців як засновника університету В. Каразіна, А. Черняева, Л. Ренгарда, В. Арнольді, О. Краснова. Завдяки наполегливій праці цих видатних людей нашого міста була створена багата колекція рослинного світу різних географічних широт.
За роки свого існування сад переживав періоди розквіту й занепаду, основлення й знищення. Громадянська війна, Велика Вітчизняна залишили невиліковні рани: було знищено велику кількість хвойних дерев, екзотичних рослин, що були колись окрасою цього острівка природи.
Харківяни не залишилися байдужими, почали самовіддано рятувати рослини, споруджувати оранжереї, парники, висаджувати дерева, кущі й квіти нових видів.
Зараз у Ботанічному саду налічується близько 300 видів рослин. Тут можна познайомитися з експозиціями "Сибір", "Далекий Схід", "Європа", "Північна Америка" та іншими.
Харківяни полюбляють прогулюватися тінистими алеями саду, милуються чудовими квітниками, розаріями. А малюки дивуються, побачивши могутні дуби-велетні, адже вік деяких з них сягає двохсот років.
Ботанічний сад є гордістю міста.
ОТВЕТЕ НА КАКОЙ НИБУДЬ ПОЛНЫМ ОТВЕТОМ 1-в чём заключается социальная сущность деятельности? 2-Как вы понимаете выражение зарыть талант в землю? 3- а)Дайте определение понятию "духовная деятельность" б)Как связаны духовная деятельность и духовные ценности? 4-Каковы признаки политики как особого вида дятельности / И / Как связаны цели и средства в политике 5-Назовите основные направления политики Петра I. Каковы были цели, средства их достижения и результаты каждого из них Как политика Петра I повлияла на российское общество? Пожалуйста полным ответом, хотя бы на один из вопросов (и укажите цыфру)
Человек существует, развивается и формируется как личность благодаря взаимодействию со средой, осуществляемому посредством его деятельности. Бездеятельная личность немыслима, потому что у нее есть потребности, которые надо удовлетворять.
ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА
що є змістом індивідуальної свідомості? підберіть приклади його наочного прояву?
Індивідуальна свідомість.
Індивідуальна свідомість - це свідомість окремого індивіда, що відбиває його індивідуальне буття й через посередництво його в тій чи іншій мірі суспільне буття. Суспільна свідомість є сукупністю індивідуальних свідомості. Поряд з особливостями свідомості окремих індивідів воно несе в собі загальний зміст, притаманне всій масі індивідуальних свідомості. Як сукупне свідомість індивідів, вироблене ними в процесі їхньої спільної діяльності, спілкування, суспільна свідомість може бути визначальним тільки по відношенню до свідомості даного індивіда. Це не виключає можливості виходу індивідуальної свідомості за межі наявного суспільної свідомості.
1. Кожне індивідуальне свідомість формується під впливом індивідуального буття, способу життя і суспільної свідомості. При цьому важливу роль відіграє індивідуальний спосіб життя людини, за допомогою якого переломлюється зміст суспільного життя. Іншим чинником формування індивідуальної свідомості є процес засвоєння індивідом суспільної свідомості. Цей процес називається в психології і соціології интериоризацией. У механізмі формування індивідуальної свідомості необхідно, таким чином, розрізняти дві нерівнозначні сторони: самостійне усвідомлення субєктом буття і засвоєння їм існуючої системи поглядів. Головне в цьому процесі - не интериоризация поглядів суспільства; а усвідомлення індивідом своєї і суспільства матеріального життя. Визнання інтеріоризації основним механізмом формування індивідуальної свідомості веде до перебільшення детермінації внутрішнього зовнішнім, до недооцінки внутрішньої обумовленості цієї детермінації, до ігнорування здатності індивіда творити самого себе, своє битіе. Індівідуальное свідомість - свідомість людського індивіда (первинне). Воно визначається у філософії як субєктивне свідомість, так як воно обмежене в часі і просторі.
Індивідуальна свідомість визначається індивідуальним буттям, виникає під впливом свідомості всього людства. 2 основних рівня індивідуальної свідомості:
1. Початковий (первинний) - «пасивний», «дзеркальний». Формується під впливом на людину зовнішнього середовища, зовнішнього свідомості. Головні форми: поняття і знання, в цілому. Головні чинники формування індивідуальної свідомості: воспітателная діяльність навколишнього середовища, освітня діяльність товариства, пізнавальна діяльність самої людини.
2. Вторинний - «активний», «творчий». Людина перетворює і організовує світ. З цим рівнем повязане поняття інітеллекта. Кінцевим продуктом цього рівня і свідомості в цілому є ідеальні обєкти, що виникають у людських головах. Основні форми: цілі, ідеали, віра. Головні чинники: воля, мислення - ядро і системоутворюючий елемент.
Між першим і другим рівнями існує проміжний «напівактивний» рівень. Головні форми: феномен свідомості - память, яка носить виборчий характер, вона завжди затребувана; думки; сумніви.
Во времена Аристотеля и Платона высший класс был наделён огромными привилегиями, он постоянно злоупотреблял своей властью. На ваш взгляд, что - нибудь изменилось в закономерностях развития человеческого общества за две с половиной тысячи лет?
Во все времена в человеческом обществе существовала особая группа лиц, так называемая элита, которая обладала огромными правами и привелегиями. А, как известно, чем больше свобод, тем больше и ощущение безнаказанности. И поскольку человеческое общество развивается закономерно, эта элита существует и по сей день.
если слишком коротко, то могу расписать ещё. Но впринципе это весь ответ
"Попросите кого-нибудь из пожилых людей рассказать о том, как раньше проходили народные праздники и гулянья. Напишите на эту тему сочинение. " У меня проблемка состоит в том, что спросить некого.
При советской власти не одобрялись проведения народных праздников поэтому народ как-то пытался отмечать их вдухе традиций. На масленицу вечерами молодежь "калядовала", ходила по дворам пела песни и получала какое-то вознаграждение (еда, сладости). Катались с горок. На Троицу на опушку леса расстилали домотканные полотенца из дома приносили не хитрую еде, выпивку. Пели плясали. Было весело и от души.
Всё чем могу помочь)
Духовная сфера предстает перед нами в качестве самой возвышенной… Здесь рождаются духовные потребности, начиная с самых элементарных и кончая утонченными, здесь в значительной степени происходит и их потребление… Ради удовлетворения духовных потребностей и осуществляется духовное производство, единая, генеральная цель духовного производства – воспроизводство общественного сознания в его целостности. Среди функций духовного производства выделим, прежде всего, духовную деятельность, направленную на совершенствование всех остальных сфер жизни общества. Однако процесс духовного производства нельзя считать завершенным, как только получены новее идеи, прикладные и фундаментальные. Здесь все обстоит так же, как в производстве материальном: продукт труда должен дойти до потребителя, то есть пройти через стадии распределения и обмена, которые в духовном производстве принимают специфический облик. В связи с этим можно говорить о функции производства знания. Эту функцию осуществляют общеобразовательная и высшая школа, культурно-просветительные учреждения, средства массовой информации. Есть еще одна важная функция духовного производства – производство общественного мнения. Нетрудно догадаться, что эта функция неотрывна от функции производства и распространения знания, как бы вплетена в нее, выделяя же ее в качестве относительно самостоятельной, мы подчеркиваем то немаловажное обстоятельство, что в ней более рельефно выражен идеологический момент. (С. Э. Крапивенский) 4. Назовите три элемента духовной сферы общественной жизни, выделенных автором. 5. Опираясь на содержание текста, назовите цель и любые две функции духовного производства. 6. Приведите по одному примеру духовной деятельности, направленной на совершенствование экономической, социальной и политической сфер общественной жизни. 7. Автор утверждает, что в производстве общественного мнения «рельефно выражается идеологический момент». Приведите три аргумента в подтверждение этой позиции.
4. Три элемента духовной сферы: духовные потребности, духовное проихводство, духовная деятельность! 5. Цель духовного производства - воспроизводство общественного сознания в его целостности. Функции духовного производства: духовная деятельность, производство знания! 6. Мы видим, что в государстенной думе есть батюка и что все государственные деятели верующие. - политическая сфера. Также мы видим вляние духовенство на правительство, даже управление через правительство некоторыми денежными средствами! - экономическая сфера. Мы видим как умны и прдвинуты современные священники и что они уже пользуются компьютером и несут просвящение в наши массы!- социальная сфера!