Знання про довкілля мені потрібні для того, щоб. ..
Знання про довкілля мені потрібні для того, щоб. .....
Тема в разделе "", создана пользователем masik.
17349
Знання про природу люди накопичували з давніх-давен і передавали з покоління в покоління. Без них вони не змогли б жити. Зоряне небо допомагало їм знайти дорогу в інші краї та повернутися додому. Знання про корисні копалини були потрібні для будівництва, виготовлення зброї та посуду, добування солі тощо. Можливість харчуватися давали знання про грунти, рослин і тварин. Знання про вітер та воду допомогли людям вести господарство(вітряки, млини), подорожувати (вітрильники) та ін.
Як треба діяти, щоб уникнути паніки? Предмет " Основи здоровя" Відповісти 4-5 реченнями.
Першим ділом заспокоїтися, Спробувати глибоко вдихати, взяти себе в руки, попити води, діяти злагоджено в ситуації.
1. Перш, ніж приймати якесь рішення, проаналізуйте ситуацію, у якій ви опинилися.
2. Приведіть себе в стан, що дозволить вам не тільки діяти, однак і думати. Не роби різких рухів, не бігай, не галасуй. Головне — не дозволяй емоціям скувати твою волю та відібрати всіляку можливість діяти розумно і цілеспрямовано. Необхідно, щоб голова була ясною.
Допоможіть мені висловити думку з приводу того, яке значення має для людини вивчення Всесвіту й небесних тіл
Изучение Вселенной и небесных тел помогает составить целостную картину мира, разработать "теорию всего", примению как к крупным телам во Вселенной, так и микроскопическим частицам вещества. Некоторые небесные тела (например, нейтронные звёзды) являются природными лабораториями, в которых вещество находится в таких состояниях, которые невозможно достичь на Земле. Изучение небесных тел может иметь и практическое значение - для доставки материалов с других планет и комет, для разработки программы по освоению пространств, по переселению человечества на другие планеты в отдалённом будущем и т. д.
Мені на основи здоровя треба скласти правила поведінки для дівчаток в школі.
Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т. ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби і отрути.
Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти з школи та її території в урочний час.
У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобовязаний предявити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобовязаний представити довідку з медичної установи.
Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.
Поза школою поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре імя школи.
Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
До учнів, які привласнили чужі речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
Учні, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі школи.
Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.
Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.
Учень зобовязаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
На першу вимогу вчителя слід предявляти щоденник.
Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику.
Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.
Що потрібно робити щоб підвищити родючість грунту? Допоможіть буди ласка!
В першу чергу важку щільну структуру глинистих грунтів потрібно зробити більш пухкої. Для цього під час перекопки додаються деревна тирса, торф, вапно, деревна зола. Використання такого методу протягом декількох років призведе до того, що грунт стане більш рихлою, а значить, рівень її родючості підвищиться.
Для чорнозему і торфяних грунтів найбільш важливе збереження родючості грунту шляхом щорічних підгодівель органічними добривами, такими як гній, гнойова рідина, пташиний послід. У таких добривах високо вміст мікроорганізмів, наприклад, гнойових хробаків, здатних в кілька разів підвищити родючість грунту за короткий період часу. Слід памятати, що будь-яка, навіть родючий грунт, потребує відпочинку і відновлення сил. Якщо на одному і тому ж місці вирощувати одну й ту ж культуру впродовж декількох років, це призведе до того, що поживних речовин залишиться мізерно мало і врожайність рослин з кожним роком буде все гірше і гірше. Відновлення родючості грунту, підвищення родючості грунту відбувається і за рахунок вапнування. Це приводить до пониження кислотності, що для багатьох рослин є найбільш важливим фактором.
Як людина використовує знання про природу в повсякденному житті
Людина вирощує рослини, а вирощувати вона їх може, лише знаючи закономірності розвитку. навіть тримаючи вдома кішку чи собаку, людина повинна знати їх повадки та потреби для того, щоб їх правильно годувати та утримувати. спостерігаючи ввечері за заходом сонця та хмарами, можна передбачити погоду на завтра. якщо захід сонця червоний - буде вітер. якщо хмари низькі - буде дощ.
Какие причины вызывают неравенство в современом общобществе?помогите
Какая бы система распределения ни была справедливой, н любом современном обществе неизбежно неравенство доходов людей.
Причины, вызывающие неравенство доходов: I) различие в индивидуальных способностях. Люди —- разные по своим интеллектуальным, физическим, творческим и другим способностям. Эти особенности формируют различную предрасположенность людей к эффективному выполнению тех или иных видов работ; I) различия в квалификации и опыте. Люди получают разный уровень образования, в т. ч. и профессионального, обладают разным опытом в выполнении определенных работ. Более сложный труд требует более высокого уровня образовательной
286
287
подготовки, уменьшает количество претендентов, способных выполнить такую работу. Как следствие, в стабильном общест-ве тот, кто способен заниматься более сложной работой, как правило, получает больший доход;
различия в готовности и способности работать в особых условиях. Работа, например, шахтеров связана с большим риском, с высокой степенью физической интенсивности труда. Работа на атомных электростанциях сопряжена с высокой ответственностью, здесь применяются очень сложные технологические системы, нарушения в которых потенциально могут принести большой ущерб. Если взять предпринимательскую деятельность, то она также требует готовности и умения рисковать, много и интенсивно трудиться;
различия в собственности. С начала 1990-х гг. заметно расширяется число людей, получающих доходы от владения капиталом, ценными бумагами. Среди них выделяются те, кто занимается предпринимательской деятельностью. Распределение капитала, акций и других активов — один из факторов, вызывающих дифференциацию доходов. Дифференциация доходов населения — реально существу
ющие различия в уровне дохода населения, в значительной степени предопределяющие социальную дифференциацию в обществе, характер его социальной структуры. В странахс развитой рыночной экономикой уровень дохода— один из важнейших конструирующих социальное положение признаков (наряду с собственностью, отношением к власти и т. д. ).
Общество с рациональной и относительно равномерно и дифференциацией доходов наиболее стабильно за счет много численного среднего класса, имеет интенсивную социальную мобильность, сильные стимулы к социальному продвижению и профессиональному росту. Как свидетельствует историче ский опыт латиноамериканских стран, общество с резкой диф ференциацией доходов крайних полюсных групп населения отличается социальной неустойчивостью, отсутствием силь ных стимулов к профессиональному росту, значительной кри миногенностью социальных отношений.
Дифференциация доходов фиксируется статистикой, распределяющей население по группам (долям) в зависимости от среднедушевых доходов.
Показатели, отражающие дифференциацию доходов населения, важны для анализа различных социально-экономических процессов, их мониторинга при проведении активной социальной политики, они используются при составлении государственных программ социально-экономического развития.
Итак, различие в уровнях доходов на душу начисления называется дифференциацией доходов. Оно характерно для всех экономических систем.
Для количественной оценки дифференциации доходов применяют различные показатели. Степень неравенства доходов отржает кривая Лоренца (рис. 18. 2).
Кривая Лоренца показывает соотношение процентов всех доходов и процентов всех получателей. Степень неравенства походов определяется областью между линией, обозначающей идеальное равенство, и кривой Лоренца.
Як віра ГОСПОДА допомагає мені в житті?
Господь-це верховний Бог. Він допомогає нам впродовж усього життя. Читаючи Молитву, ми звертаємося до Господа із проханням про допомогу, наприклад, про здоров‘я, любов, або ж скоріше видужання. Як не дивно, Молитви дійсно нам допомогають-бо це взаємозв‘язок між Господом. Через них ми звертаємось до Господа із проханнями. Віра в Господа-це одна з ключових ниточок прохання по допомогу. Такою ж самою ниточкою є і Молитва.
Отже, Господь допоможе нам завжди. Головне-вірити в нього, любити. І всі неприємнощі залишаться позаду
Мені потрібно скласти розповідь про совість допоможіть, будь ласка.
Совість … сукупність особистих і суспільних моральних принципів, що визначають поведінку людини в ситуаціях, які вона може використовувати в корисливих цілях. Ну, а якщо дещо простіше – совість це виховання людини, привиті моральні цінності, і здатність усвідомлювати їх значимість. Переконаний, що совість формують в основному батьки і пізніше суспільство в якому людина проводить більшу частину життя. А ще мені здається, що совість відмінний індикатор такого собі “ЛюдинОметра”, чим менше Вас гризе совість, тим на більші капості і гидоти Ви здатні.