Допоможіть мені висловити думку з приводу того, яке значення має для людини вивчення Всесвіту й небесних тіл
Допоможіть мені висловити думку з приводу того, яке значення має для людини вивчення Всесвіту й небесних тіл...
Тема в разделе "", создана пользователем gerbalist.
3852
Изучение Вселенной и небесных тел помогает составить целостную картину мира, разработать "теорию всего", примению как к крупным телам во Вселенной, так и микроскопическим частицам вещества. Некоторые небесные тела (например, нейтронные звёзды) являются природными лабораториями, в которых вещество находится в таких состояниях, которые невозможно достичь на Земле. Изучение небесных тел может иметь и практическое значение - для доставки материалов с других планет и комет, для разработки программы по освоению пространств, по переселению человечества на другие планеты в отдалённом будущем и т. д.
Мені потрібно скласти розповідь про совість допоможіть, будь ласка.
Совість … сукупність особистих і суспільних моральних принципів, що визначають поведінку людини в ситуаціях, які вона може використовувати в корисливих цілях. Ну, а якщо дещо простіше – совість це виховання людини, привиті моральні цінності, і здатність усвідомлювати їх значимість. Переконаний, що совість формують в основному батьки і пізніше суспільство в якому людина проводить більшу частину життя. А ще мені здається, що совість відмінний індикатор такого собі “ЛюдинОметра”, чим менше Вас гризе совість, тим на більші капості і гидоти Ви здатні.
Допоможіть! Треба до завтра! Що таке символіка? Яка є державна символіка?
Народные символы Украины - это святыни украинского народа. В украинской графике используются символы и образы из песенного народного творчества, с легенд, которые используются в обрядах и обычаях. Их вышивают на рубашках, полотенцах и т. д. . Народные символы Украины являются растительные и животные.
Украинский воспроизводят эти символы в вышивке на рубашках, полотенцах и т. д. , в росписи посуды, в кованых изделиях, в резьбе, в барельефными украшении жилища, в росписях печив домах, гончарных изделиях, в гравюре, а также в отдельном виде украинского творчества - в писанках.
Мені на основи здоровя треба скласти правила поведінки для дівчаток в школі.
Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т. ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби і отрути.
Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти з школи та її території в урочний час.
У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобовязаний предявити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобовязаний представити довідку з медичної установи.
Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.
Поза школою поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре імя школи.
Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
До учнів, які привласнили чужі речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
Учні, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі школи.
Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.
Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.
Учень зобовязаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
На першу вимогу вчителя слід предявляти щоденник.
Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику.
Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.
Що потрібно робити щоб підвищити родючість грунту? Допоможіть буди ласка!
В першу чергу важку щільну структуру глинистих грунтів потрібно зробити більш пухкої. Для цього під час перекопки додаються деревна тирса, торф, вапно, деревна зола. Використання такого методу протягом декількох років призведе до того, що грунт стане більш рихлою, а значить, рівень її родючості підвищиться.
Для чорнозему і торфяних грунтів найбільш важливе збереження родючості грунту шляхом щорічних підгодівель органічними добривами, такими як гній, гнойова рідина, пташиний послід. У таких добривах високо вміст мікроорганізмів, наприклад, гнойових хробаків, здатних в кілька разів підвищити родючість грунту за короткий період часу. Слід памятати, що будь-яка, навіть родючий грунт, потребує відпочинку і відновлення сил. Якщо на одному і тому ж місці вирощувати одну й ту ж культуру впродовж декількох років, це призведе до того, що поживних речовин залишиться мізерно мало і врожайність рослин з кожним роком буде все гірше і гірше. Відновлення родючості грунту, підвищення родючості грунту відбувається і за рахунок вапнування. Це приводить до пониження кислотності, що для багатьох рослин є найбільш важливим фактором.
Знання про довкілля мені потрібні для того, щоб. ..
Знання про природу люди накопичували з давніх-давен і передавали з покоління в покоління. Без них вони не змогли б жити. Зоряне небо допомагало їм знайти дорогу в інші краї та повернутися додому. Знання про корисні копалини були потрібні для будівництва, виготовлення зброї та посуду, добування солі тощо. Можливість харчуватися давали знання про грунти, рослин і тварин. Знання про вітер та воду допомогли людям вести господарство(вітряки, млини), подорожувати (вітрильники) та ін.
Як віра ГОСПОДА допомагає мені в житті?
Господь-це верховний Бог. Він допомогає нам впродовж усього життя. Читаючи Молитву, ми звертаємося до Господа із проханням про допомогу, наприклад, про здоров‘я, любов, або ж скоріше видужання. Як не дивно, Молитви дійсно нам допомогають-бо це взаємозв‘язок між Господом. Через них ми звертаємось до Господа із проханнями. Віра в Господа-це одна з ключових ниточок прохання по допомогу. Такою ж самою ниточкою є і Молитва.
Отже, Господь допоможе нам завжди. Головне-вірити в нього, любити. І всі неприємнощі залишаться позаду
Допоможіть пожалуста скласти казку про весну
Жили-были в лесу гномики. Всю зиму они трудились, помогая зверушкам искать еду, очищали веточки от снега, помогали лучикам солнца пробиться сквозь сосульки на деревьях. Гномики любили зиму, но в конце февраля соскучились они по теплу, по ягодам и грибам. Решили гномики Весну позвать, чтобы быстрее
Ревирать о дождевом червяке
Дождевые черви - лат. Lumbricina, относят к царству беспозвоночных животных, подотряду дождевые черви. Тело дождевого червя состоит кольцеобразных сегментов, число сегментов может достигать до 320. Передвигаясь, дождевые черви опираются на короткие щетинки, которые находятся на сегментах тела. При изучении строения дождевого червя, понятно, что в отличии от власоглава, его тело схоже на длинную трубку. Дождевые черви широко распространены по всей территории планеты, за исключением Антарктиды.Дождевые черви - группа семейств кольчатых червей класса малощетинковых. Они ведут роющий образ жизни, питаясь органическими остатками. Длина тела различных видов колеблется от нескольких сантиметров до 2м и более (у тропических видов). На одном конце тела находится рот, на другом - анальное отверстие. Ползают дождевые черви за счет попеременного сокращения и расслабления кольцевых и продольных мышц тела. У дождевых червей хорошо развита способность к регенерации. Разрыхляя и увлажняя почву, они повышают ее плодородие.