Скласти розповідь про весняне життя птахів.
Скласти розповідь про весняне життя птахів....
Тема в разделе "", создана пользователем verusya.
31959
Настала весна. Все в природі оживає, неначе одягається в коштовні шати. Прилетіли співучі птахи з теплих країв. . Також весною птахи охороняють поля, ліси сади і огороди від різних шкідників. . Без птахів важко уявити весну. . З першими весняними дощами, коли Земля—Мати радіє та зеленіє птаство починає своє нове життя. В цю чарівну пору пташечки шукають свою пару, а з’єднавшись у парочку, залишаються вірними один одному і все своє пташине життя проводять разом. Потрібно памятати про те, що взимку все поводження птахів підпорядковане харчуванню. птахи кожного дня птахи дарують людям пісню. Життя птахів найцікавіше в усьому світі.
Скласти фантастичну розповідь про подорож на венеру
Я поехала на планету Венеру. Мне очень понравилось. Я увидела куча инопланетных существ на имя Енелолык, Уфа, Дахобяк та тиндро. Они были разноцветные Енелолык был красный а рожки были синие, Уфа был зеленой а его рожки белые, Дахобяк был черный а рожки розовые. А Тиндо был всех цветов радуки. Мне очень там понравилось я скучаю по друзям
Мені потрібно скласти розповідь про совість допоможіть, будь ласка.
Совість … сукупність особистих і суспільних моральних принципів, що визначають поведінку людини в ситуаціях, які вона може використовувати в корисливих цілях. Ну, а якщо дещо простіше – совість це виховання людини, привиті моральні цінності, і здатність усвідомлювати їх значимість. Переконаний, що совість формують в основному батьки і пізніше суспільство в якому людина проводить більшу частину життя. А ще мені здається, що совість відмінний індикатор такого собі “ЛюдинОметра”, чим менше Вас гризе совість, тим на більші капості і гидоти Ви здатні.
Скласти твір на тему що сталося якби всі звірі стали однаковими
Кожна людина — мрійник. Як часто я прокидаюся з думкою, що буде, якби я перетворився на лева, на красивого оленя, на велетенського дуба. Мабуть, це неможливо, але якби це сталося, то я хотів би бути левом — царем звірів.
Який же він красень! Сильний, могутній! Любить гарно поїсти, відпочити! Може захистити своє сімейство від будь-кого. Благородний і гордий! Ці всі якості приваблюють мене. Як би мені хотілося левом бігти саваною чи то за здобиччю, чи то до водопою. Яка швидкість, які рухи! А лежати на сонечку в колі сородичів і спостерігати за левицями!
Розкішна грива, сильні лапи, красива окраса, мудрість і розум робить цього красеня неперевершеним.
Скласти ланцюг живлення в акваріумі
Цепь питания только из рыб в аквариуме и в природе не существует. К примеру цихлиды едят мелких рыб и мотыля и растения, мелкие рыбы тоже едят мотыля и растения- как видите цепочки не получается- не знаю кто такое задает. В аквариумы есть определенные циклы. Например: рыба съедает к примеру растения. После рыба выделяет помет и мочу, их перерабатывают особые бактерии превращая органику из них в нитраты, нитраты в свою очередь служат питанием растениям. Растения опять растут, рыбы опять едят растения и т. д. Закон сохранения энергии получается.
Розповідь як я слідкую за своїм здоровям.
Пам’ятка
1. Пам’ятай, твоє здоров’я – у твоїх руках!
2. Дотримуйся режиму дня.
3. Вживай здорову їжу.
4. Загартовуйся
5. Вживай вітанміни.
6. Здійснюй профілактику захворювань
7. відвідуй гуртки, секції, громадські заходи.
8. Будь прикладом у збереженні та зміцненні здоров’я
Мені на основи здоровя треба скласти правила поведінки для дівчаток в школі.
Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т. ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби і отрути.
Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти з школи та її території в урочний час.
У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобовязаний предявити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобовязаний представити довідку з медичної установи.
Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.
Поза школою поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре імя школи.
Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
До учнів, які привласнили чужі речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
Учні, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі школи.
Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.
Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.
Учень зобовязаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
На першу вимогу вчителя слід предявляти щоденник.
Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику.
Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.
Розповідь про рідкісну рослину на болоті
Природні Орхідеї
У межах міста та його зеленої зони зустрічаються понад 25 видів рідкісних судинних рослин, занесених до “Червоної книги України”. Це такі види як береза низька — реліктовий вид, що зростає на Романівському болоті, відкасник осотовидний ендемічний вид, зростає на сухих лісових полянах та галявинах; лілія лісова — декоративний, рідкісний вид на галявинах листяних та змішаних лісів; ситник бульбистий — вид, що зростає на болотах і заплавних луках. Значна кількість видів родини орхідних, які характеризуються високою декоративністю, мають вузьку екологічну амплітуду і вимагають специфічних умов для розвитку. Це пальчатокорінники Фукса та бузиновий, зозулинець блощичний, що знаходяться на межі ареалу, трапляються на болотах, узліссях, галявинах, берегах річок; любка дволисти та зеленоквіткова — світлі мішані ліси, галявини; зозулині сльози яйцевидні — сирі луки, чагарники, заболочені місця; билинець комарниковий — вид на межі ареалу, зростає на луках, лісових галявинах; коручки чемерниковидна та темно-червона — в лісах та на узліссях; болотна — на заболочених луках, болотах, берегах річок та озер. У водоймах зустрічаються сальвінія плаваюча — рідкісна папороть і водяний горіх плаваючий.
Преба скласти міркування за темою "Де сила не візьме, там розум допоможе "
Мова — це система засобів спілкування (звуки, слова, схеми словосполучень, моделі речень та відношення між одиницями), яка існує в свідомості її носіїв. Мова — явище соціальне. В повному обсязі вона може існувати лише в спільноті людей. Жодна окрема людина не володіє і не користується всією мовою. У цьому неважко пересвідчитися, погортавши словник рідної мови та посібник із граматики, у яких з більшою чи меншою мірою повноти й докладності зафіксована мова. Зясується, що аж ніяк не всі слова й усталені вислови нам відомі, що не всі граматичні форми й стилістичні фігури ми використовуємо. Можна прожити сто років, жодного разу не вживши сотень відомих людині слів, не кажучи вже про десятки тисяч слів, невідомих їй. Мовлення — це реалізація засобів мови конкретними людьми в конкретних актах спілкування. Воно має індивідуальний характер і залежить від віку, статі мовця, його виховання, освіти, становища в суспільстві, темпераменту, стану здоровя та багатьох інших прикмет й особливостей, властивих конкретній людині. Мова живе в мовленні. Через мовлення людина засвоює мову. Якщо немає людей, які б використовували мову в щоденному спілкуванні, у мовленні, вона стає мертвою. Отримати уявлення про таку мову дає можливість тільки "застигле" мовлення — писемні тексти, а в наш час — також грамофонні та магнітні записи. Якщо, звичайно, їх було зроблено". (Радевич-Винницький Я. Етикет і культура спілкування. — Львів: Видавництво "Сполом", 2001, — с. 14). Доступне пояснення вчителем змісту термінів "мова" і "мовлення". (Пояснення супроводжується кресленням на дошці необхідних кілець і записом термінів. ) — Діти, уявіть собі такий дивний океан слів, що вміщує всі слова української мови, які тільки існують від часу створення і розвитку нашої мови. Це — МОВА. Але жодна людина не здатна оволодіти всіма словами рідної мови. Ось, наприклад, коли маленька дитина починає говорити, вона знає кілька слів, потім, пізнаючи світ, ця дитина пізнає й нові слова, які називають оточуючі предмети. А коли дитина навчиться читати, то її запас слів збагачується ще більше, бо черпає вона це багатство з книг. Отже, запас слів, яким володіє конкретна людина, — це МОВЛЕННЯ. Кожна людина здатна розвивати своє мовлення. Тому мовлення є одним із показників загальної культури особистості. Висновок. Мова — це ширше поняття, а мовлення — вужче. У мовленні, крім лексичного запасу, велике значення мають міміка, жести, інтонація.