Скласти ланцюг живлення в акваріумі
Скласти ланцюг живлення в акваріумі...
Тема в разделе "", создана пользователем LiLPrincessN1.
5793
Цепь питания только из рыб в аквариуме и в природе не существует. К примеру цихлиды едят мелких рыб и мотыля и растения, мелкие рыбы тоже едят мотыля и растения- как видите цепочки не получается- не знаю кто такое задает. В аквариумы есть определенные циклы. Например: рыба съедает к примеру растения. После рыба выделяет помет и мочу, их перерабатывают особые бактерии превращая органику из них в нитраты, нитраты в свою очередь служат питанием растениям. Растения опять растут, рыбы опять едят растения и т. д. Закон сохранения энергии получается.
Скласти твір на тему що сталося якби всі звірі стали однаковими
Кожна людина — мрійник. Як часто я прокидаюся з думкою, що буде, якби я перетворився на лева, на красивого оленя, на велетенського дуба. Мабуть, це неможливо, але якби це сталося, то я хотів би бути левом — царем звірів.
Який же він красень! Сильний, могутній! Любить гарно поїсти, відпочити! Може захистити своє сімейство від будь-кого. Благородний і гордий! Ці всі якості приваблюють мене. Як би мені хотілося левом бігти саваною чи то за здобиччю, чи то до водопою. Яка швидкість, які рухи! А лежати на сонечку в колі сородичів і спостерігати за левицями!
Розкішна грива, сильні лапи, красива окраса, мудрість і розум робить цього красеня неперевершеним.
Мені на основи здоровя треба скласти правила поведінки для дівчаток в школі.
Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т. ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби і отрути.
Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти з школи та її території в урочний час.
У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобовязаний предявити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобовязаний представити довідку з медичної установи.
Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.
Поза школою поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре імя школи.
Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
До учнів, які привласнили чужі речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
Учні, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі школи.
Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.
Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.
Учень зобовязаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
На першу вимогу вчителя слід предявляти щоденник.
Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику.
Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.
Преба скласти міркування за темою "Де сила не візьме, там розум допоможе "
Мова — це система засобів спілкування (звуки, слова, схеми словосполучень, моделі речень та відношення між одиницями), яка існує в свідомості її носіїв. Мова — явище соціальне. В повному обсязі вона може існувати лише в спільноті людей. Жодна окрема людина не володіє і не користується всією мовою. У цьому неважко пересвідчитися, погортавши словник рідної мови та посібник із граматики, у яких з більшою чи меншою мірою повноти й докладності зафіксована мова. Зясується, що аж ніяк не всі слова й усталені вислови нам відомі, що не всі граматичні форми й стилістичні фігури ми використовуємо. Можна прожити сто років, жодного разу не вживши сотень відомих людині слів, не кажучи вже про десятки тисяч слів, невідомих їй. Мовлення — це реалізація засобів мови конкретними людьми в конкретних актах спілкування. Воно має індивідуальний характер і залежить від віку, статі мовця, його виховання, освіти, становища в суспільстві, темпераменту, стану здоровя та багатьох інших прикмет й особливостей, властивих конкретній людині. Мова живе в мовленні. Через мовлення людина засвоює мову. Якщо немає людей, які б використовували мову в щоденному спілкуванні, у мовленні, вона стає мертвою. Отримати уявлення про таку мову дає можливість тільки "застигле" мовлення — писемні тексти, а в наш час — також грамофонні та магнітні записи. Якщо, звичайно, їх було зроблено". (Радевич-Винницький Я. Етикет і культура спілкування. — Львів: Видавництво "Сполом", 2001, — с. 14). Доступне пояснення вчителем змісту термінів "мова" і "мовлення". (Пояснення супроводжується кресленням на дошці необхідних кілець і записом термінів. ) — Діти, уявіть собі такий дивний океан слів, що вміщує всі слова української мови, які тільки існують від часу створення і розвитку нашої мови. Це — МОВА. Але жодна людина не здатна оволодіти всіма словами рідної мови. Ось, наприклад, коли маленька дитина починає говорити, вона знає кілька слів, потім, пізнаючи світ, ця дитина пізнає й нові слова, які називають оточуючі предмети. А коли дитина навчиться читати, то її запас слів збагачується ще більше, бо черпає вона це багатство з книг. Отже, запас слів, яким володіє конкретна людина, — це МОВЛЕННЯ. Кожна людина здатна розвивати своє мовлення. Тому мовлення є одним із показників загальної культури особистості. Висновок. Мова — це ширше поняття, а мовлення — вужче. У мовленні, крім лексичного запасу, велике значення мають міміка, жести, інтонація.
Скласти кодекс честі порядної людини
Кодекс честі порядної людини:
1. Будь завжди ввічливий з усіма
2. Допомагай іншим у їхніх справах, якщо їм потрібна допомога
3. Завжди будь собою, щоб не втратити себе
4. Люби мир і батьківщину свою
5. Будь завжди вихованим
6. Будь для всіх прикладом людину порядну
Скласти кодекс честі порядної людини
Кодекс честі порядної людини:
1. Будь завжди ввічливий з усіма
2. Допомагай іншим у їхніх справах, якщо їм потрібна допомога
3. Завжди будь собою, щоб не втратити себе
4. Люби мир і батьківщину свою
5. Будь завжди вихованим
6. Будь для всіх прикладом людину порядну
Скласти міні проект "чому ми бачимо тільки один бік Місяця"
Один полный виток Луны на орбите вокруг Земли составляет примерно 29, 5 суток. Замечательно, что Луна совершает оборот вокруг своей оси за то же самое время. Именно поэтому с Земли нам видна лишь одна ее сторона.
Чтобы лучше понять, как это происходит, попробуйте поставить следующий эксперимент.
Возьмите яблоко или апельсин и проведите на нем линию, разделяющую его на две половины.
Представьте себе, что это Луна. Затем вытяните перед собой сжатый кулак, который должен изображать Землю. Теперь поверните "Луну" одной стороной к "Земле". Продолжая держать "Луну" обращенной к "Земле" одной и той же стороной, сделайте ее полный оборот вокруг "Земли". Вы увидите, что "Луна" при этом обернется вокруг своей оси, а с "Земли" будет по- прежнему видна только одна ее сторона
Потому что Луна всегда повернута к Земле только этой стороной.
Если взять в руки мяч и начать крутиться вокруг своей оси, ты тоже будешь видеть только одну сторону мяча. Так же и с Луной.
Скласти казку про весну в саду, парку, полі
На нашій планеті існують чотири пори року: зима, весна, осінь та літо. Кожна пора гарна по своєму. Між собою вони гарні друзі, але буває й сваряться. Найбільш сварливі зима з весною. Весна зазвичай приходить з теплом сонечка та яскравим килимом квітів, зеленою травою та пахучими цвітіннями. За це її дуже люблять діти та дорослі. Усім час поля орати, але ще вкрите все снігами. Люди стали закликати й сварити зиму, та й вона відступила.
Наступного дня усі були щасливі, сніг розтанув та зявились перші проліски.
Допоможіть пожалуста скласти казку про весну
Жили-были в лесу гномики. Всю зиму они трудились, помогая зверушкам искать еду, очищали веточки от снега, помогали лучикам солнца пробиться сквозь сосульки на деревьях. Гномики любили зиму, но в конце февраля соскучились они по теплу, по ягодам и грибам. Решили гномики Весну позвать, чтобы быстрее