Скласти твір на тему що сталося якби всі звірі стали однаковими
Скласти твір на тему що сталося якби всі звірі стали однаковими...
Тема в разделе "", создана пользователем sutirina.
3430
Кожна людина — мрійник. Як часто я прокидаюся з думкою, що буде, якби я перетворився на лева, на красивого оленя, на велетенського дуба. Мабуть, це неможливо, але якби це сталося, то я хотів би бути левом — царем звірів.
Який же він красень! Сильний, могутній! Любить гарно поїсти, відпочити! Може захистити своє сімейство від будь-кого. Благородний і гордий! Ці всі якості приваблюють мене. Як би мені хотілося левом бігти саваною чи то за здобиччю, чи то до водопою. Яка швидкість, які рухи! А лежати на сонечку в колі сородичів і спостерігати за левицями!
Розкішна грива, сильні лапи, красива окраса, мудрість і розум робить цього красеня неперевершеним.
Як знайти діагональ квадрата якщо в нього вписане коло радіус якого 5 см?
В квадрат вписана окружность, значит а = 2R = 10 см
По теореме Пифагора диагональ квадрата находим как гипотенузу прямоугольного треугольника: с=√(100+100)=10√2
Допоможіть! Треба до завтра! Що таке символіка? Яка є державна символіка?
Народные символы Украины - это святыни украинского народа. В украинской графике используются символы и образы из песенного народного творчества, с легенд, которые используются в обрядах и обычаях. Их вышивают на рубашках, полотенцах и т. д. . Народные символы Украины являются растительные и животные.
Украинский воспроизводят эти символы в вышивке на рубашках, полотенцах и т. д. , в росписи посуды, в кованых изделиях, в резьбе, в барельефными украшении жилища, в росписях печив домах, гончарных изделиях, в гравюре, а также в отдельном виде украинского творчества - в писанках.
З пунктів А і В, відстань між якими 216 км, виїхали мотоцикліст і автобус із швидкостями 72 км /год і 54 км /год, при цьому мотоцикліст виїхав на 30 хв пізніше. Коли вони зустрінуться і на якій відстані від пункту А, якщо вони рухаються назустріч один одному? Будьласка з повним поясненням.
С пунктов А и В росстояние между которими 216 км выехали мотоцыкл и автобус со скоростями 72 и 54 км за час при чём мотоцыкл выехал на 30 минут позже. когда они встретятся и на каком розтояниии от пункта А, если они едут навстречу друг другу?
мотоцикл
скорость 72 км/ час
время t
расстояние до втречи 72*t
автобус
скорость 54 км/ час
время t + 30 мин = t + 0. 5 ч
расстояние до втречи 54*(t+0. 5)
составим уранение по расстоянию
216 =72*t + 54*(t+0. 5)
216 =72*t + 54*t+54*0. 5
189 = 126 t
t= 1. 5 ч = 90 мин - время встречи
от пункта А на расстоянии 72*1. 5 = 108 км
Що таке культурна спадщина
Культурна спадщина это сукупность успадкованих людством вид попередних поколень объяктив культурной спадщини результат духовной материально деятельности 1963 року створена загально Европейская федирация 3 метою популяриции и захисту культурной спадщине та природного середовища Европы.
Що таке культурна спадщына
Культу́рна спа́дщина — сукупність успадкованих людством від попередніх поколінь обєктів культурної спадщини, результат духовної і матеріальної діяльності[1]. 1963року створена загальноєвропейська федерація Europa Nostra з метою популяризації і захисту культурної спадщини та природного середовища Європи.
Культу́рна спа́дщина — сукупність успадкованих людством від попередніх поколінь обєктів культурної спадщини, результат духовної і матеріальної діяльності
Мені на основи здоровя треба скласти правила поведінки для дівчаток в школі.
Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т. ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби і отрути.
Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти з школи та її території в урочний час.
У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобовязаний предявити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобовязаний представити довідку з медичної установи.
Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.
Поза школою поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре імя школи.
Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
До учнів, які привласнили чужі речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
Учні, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі школи.
Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.
Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.
Учень зобовязаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
На першу вимогу вчителя слід предявляти щоденник.
Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику.
Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.
1. Дати визначення, що таке Сонце
2. Порівняти планети і зорі, що подібного і чим вони відрізняються один від одного
Сонце — єдина зоря в Сонячной системе.
Различие между планетой и звездой.
1. Размер. Звезда в большинстве случаев больше в диаметре, чем планета.
2. Масса. Масса звезды намного превосходит массу планеты.
3. Химический состав. Звезда содержит в основном легкие элементы, планета содержит как легкие, так и тяжелые элементы.
4. Температура. Температура планеты много ниже температуры звезды. Поэтому спектр излучения планет простирается до инфракрасного излучения включительно. Звезды излучает в видимом, ультрафиолетовом, рентгеновском и гамма-излучении.
5. Яркость и светимость. Звезды сами излучают свет, а планеты отражают падающий на их поверхность свет (или отражают его из-за наличия газовой оболочки).
6. Химические реакции. В звездах протекают ядерные и термоядернве реакции во всем объеме звезды, на планетах (не на всех) возможны только ядерные реакции и то только внутри ядра планеты.
7. Движение в пространстве. Планеты движутся вокруг звезд по эллипстической траектории. Планеты могут иметь один или несколько спутников.
8. Солнце - это звезда. Относится к классу желтых звезд. (Температура у Солнца не очень высокая и не очень низкая).
Для чого потрібна конституція?
твір на ( 10 +) речень
Ще не так давно Україна була залежна від Росії, відчувала утиски з її боку. Але настав час, коли мрія народу, всієї країни про незалежність здійснилася, коли, на мою думку, ми змогли вдихнути свіже повітря на повні груди. Для того, щоб утвердитись, Україна повинна була прийняти Конституцію, яка й стала єдиним основним Законом нашої держави. Ніхто, я гадаю, не може бути байдужим до Конституції, адже в житті кожної людини вона займає своє, особливе, місце. Тим чи іншим чином людина пов’язана із своєю державою, з людьми, які в ній живуть. Адже кожен з нас повинен спілкуватися, працювати, вчитися; хтось хворіє, хтось сповідує якусь релігію, хтось має інший колір шкіри, хтось менше забезпечений, ніж інші. Усі ми різні, але живемо в одній країні, тому, я гадаю, і повинні її шанувати й цінувати, знати її закони й дотримуватися їх. У Конституції записано: «Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними». Це викликає впевненість у тому, що наша країна є демократичною, соціальною, правовою державою. Я вірю в те, що завжди можу покластися на її закони, які, на мою думку, відтворюють суверенну волю народу. Конституція гарантує мені право на життя, право на «повагу моєї гідності». Я маю «право на свободу та особисту недоторканість». Ніхто не може без мого дозволу втрутитися в моє життя, увійти до мого житла, якщо я цього не бажаю. Мені дуже до вподоби також стаття, в якій «гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань». Здається, ще зовсім недавно про це лише усі мріяли, а зараз це стало одним із законів нової Української держави. Щодо мене, то найбільш актуальною є стаття, де гарантовано право на освіту. Нашій країні потрібні розумні, освічені люди, які б змогли підняти рейтинг України до найвищого рівня, тому «повна загальна середня освіта є обов’язковою». Кожна людина має право на соціальний захист, на житло, на охорону здоров’я, медичну допомогу. Хоч, на мій погляд, ще не все виходить у наших політиків та економістів, але я вірю, що з часом все владнається, і кожен з нас матиме все необхідне для життя. Конституція України гарантує не лише права й свободи для своїх громадян. Вона передбачає і обов’язки людини щодо держави. «Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України, шанування її державних символів є обов’язком громадян України». Недарма ми вивчаємо в школі символіку нашої країни, недарма нам прищеплюють любов до рідної землі, адже що може бути в світі краще, ніж Вітчизна? І тому Конституція, на мою думку, є ще одним підтвердженням того, що Українська держава є, існує, захищає свій народ і вірить в нього. Мине кілька місяців, і я вийду на широкий шлях життя. Я знатиму, які права гарантовані мені Конституцією, які обов’язки на мене покладені цим Основним Законом. І буду намагатися завжди дотримуватися існуючих законів, щоб не забруднити звання «громадянин України»!