У саду росте 60 фруктових дерев і кожне четверте вражене попилицями. На кожне вражене дерево юннати повісили мішечок з личинками сонечок, причому у кожному мішечку -500 личинок. Скільки попилиць знищили личинки за тиждень, якщо за добу одно личинка зїла 100 попилиць? Вважай, що мурахи, які охороняють попилиць не знищували личинок.
У саду росте 60 фруктових дерев і кожне четверте вражене попилицями. На кожне вражене дерево юннати повісили мішечок з личинками сонечок, причому у кожному мішечку -500 личин...
Тема в разделе "", создана пользователем Homka777.
56167
1)60 дерев: на 4=15 дерев вражено
2)500*15= 7500 личинок повісили
тиждень це 7 днів
за 1 день 1 личинка 100 попілиць
3)7500 лічинок * на 100 попілиць= 750000 попілиць на 1 добу
4)750000*7 днів=5250000 попілиць зїли
відповідь: 7500 лічинок зїли за тиждень 5250000 попілиць
Допоможіть! Треба до завтра! Що таке символіка? Яка є державна символіка?
Народные символы Украины - это святыни украинского народа. В украинской графике используются символы и образы из песенного народного творчества, с легенд, которые используются в обрядах и обычаях. Их вышивают на рубашках, полотенцах и т. д. . Народные символы Украины являются растительные и животные.
Украинский воспроизводят эти символы в вышивке на рубашках, полотенцах и т. д. , в росписи посуды, в кованых изделиях, в резьбе, в барельефными украшении жилища, в росписях печив домах, гончарных изделиях, в гравюре, а также в отдельном виде украинского творчества - в писанках.
Незадолго до великой отечественной войны появилась книга Аркадия Гайдая "Тимур и его команда", и вскоре в разных городах и селах стали возникать тимуровские отряды. они помогали семьям, из которых мужчины ушли служить в армию. как ты думаешь, почему это проищошло? Как ты думаешь, чем могут быть полезны такие отряды сегодня? Какие дела они могут выполнять, о ком заботиться? Помогите
1)Это произошло, потому что после прочтение книги дети поняли, что у них в городе есть кому помочь. И решили принять меры.
3)Эти отряды сейчас могут: помогать ветеранам, недееспособным людям,cтарым людям, больным людям, устраивать благотворительные концерты.
2)Да, такие отряды сейчас нужны так как, общество очень плохо относиться к пожилым, больным т. д людям.
За шість днів господь створив світ: Що це було послідовно
І сказав Бог: «Хай станеться світло!» День перший.
На другий день Бог сказав, і утворилася вода вгорі, ця вода називається хмарами. Потім він створив і воду внизу. Повсюди можна було бачити воду. Тоді Бог наповнив весь простір повітрям. .. На третій день за словом Бога зявилася суша з-під води; вся вода зібралася в глибокі місця, утворені для цього Богом.
«І назвав Бог суходіл землею, а згромадження вод назвав морями»... Море завжди перебуває в русі, але ніколи не може перейти воно далі того місця, яким обмежив його Бог. Бог звелів, і земля вродила траву. Виросли зілля, трава, дерева, квіти. На четвертий день Бог сказав, і зявилося місяць і зірки. Бог повелів сонцю сходити кожного ранку і заходити з вечора. .. «Сонце знає свій захід». На пятий день Бог почав творити живі істоти. Він сказав, і води наповнились рибою, на деревах і в повітрі зявились птахи. На шостий день, за словом Божим, зявилися на землі тварини: вівці, корови, коні і всякого роду звірі повиходили із землі; зявилися також бджоли, мурахи, червяки. Після цього Бог створив людину. Бог сказав: «Створимо людину за Пінним образом і подобою».
Вставь в текст про пушеные слова В условиях первобытного общества люди объединялись в союзы-... - которые состояли из -...- имевших предков. Настоящим человеком, которому нельзя делать зла, считался только человек своего -...- и -...-помогите вот так нужно и що алгебру решать и химию учить помогите пли из прошу за решение 19 пунктов вотето. .. нет слова нужно вставить
Объединились они точно в племена а состояли они соответственно из родов
я думаю что последние два слова это тоже рода и племени
Як ви розумієте вислів "Глянь на вигляд і про здоров*я не питай"
" Не краса красить а розум"
"Виховуй у собі людину ось,- що найголовніше, інженером можна стати за 5 років, учитися на людину усе життя"?
Перше висловлювання я розумію так:
якщо людина віглядає неохайно, має не здоровий вигляд, поганий стан шкіри, волосся, і тд- одразу можно сказати, яке в нього здоровьє.
Забороняється створення і діяльність обєднань громадян, якщо вони ставлять за мету:
а) пропаганду нездорового способу життя;
б) розпалювання міжетнічної, расової чи релігійної ворожнечі;
в) зазіхання на права та свободи людини;
г) ліквідацію незалежності України;
Важливим чинником, що впливає на адміністративно-правовий статус обєднань громадян, є встановлення державою обмежень на створення та діяльність обєднань громадян. Так, не підлягають легалізації такі обєднання громадян, а діяльність легалізованих обєднань громадян забороняється в судовому порядку, якщо їх метою е: зміна насильницьким шляхом конституційного ладу та в будь-якій протизаконній формі порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганда війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової та релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоровя населення, створення воєнізованих формувань (ст. 4 Закону України “Про об’єднання громадян”).
. опираясь на повседневные знания, обращаясь к общему положениям Закона "Об оброщовании", сформулируйте существенные черты современного российского образования. при этом обратите внимание на те принципы на которых образование строится.
1)экономические черты;
2)социальные;
3)культурные.
На социальных принципах образование строится в наибольшем виде.
Етика. Завдання 5
Ситуація. Учні шостого класу готувалися до загальношкільної вікторини. Потрібно було сформувати команду, дібрати назву, намалювати емблему. До змагання лишилося кілька днів, проте 6-А клас і досі не підготувався. Учні ніяк не могли обрати найгідніших для участі в команді: хлопці вважали, що клас мають представляти тільки хлопці, а дівчата наполягали на виключній участі дівчат. «Дівчата не вміють думати, вони обовязково програють, бо пересваряться між собою за право давати відповідь», - доводили слушність своєї позиції хлопці. На що дівчата торочили своє: «Усі хлопці - неохайні, незграбні й необовязкові. Вони ніколи належно не представлять наш клас!». Придумайте такий розвиток, щоб усі герої виявили толерантну поведінку.
Нехай дівчат та хлопців в команді буде порівну. Кожен з классу принесе свій варіант емблеми і придумає свою назву, а потім усі проголосують і оберуть кращий варіант.